Half Year Energy Review
Schrijf je in voor de gratis Energy Review op 19 juni van 9.00-10.00 uur voor focus op waar je je energie en aandacht aan geeft.

Happy juni! We gaan de zesde (!!) maand van het jaar in en waarschijnlijk zit je nu ook in een soort automatische-kneiterdrukke-aftel-periode naar de zomer 😅
I love it, right? Zo’n rijk en vol leven! En je kunt er nog meer van genieten als je even stopt met rennen en een check-in doet op: “is dit ook waar ik mijn energie aan WIL besteden?”
Niet om met schuldgevoel terug te kijken op wat je had voorgenomen. Maar gewoon even eerlijk: is je energie de afgelopen maanden naartoe gegaan waar jij 'm wilde hebben? Of vooral naar wat zich aandiende?
Op vrijdag 19 juni organiseer ik weer de
Half Year Energy Review:
In deze online live sessie maken we de balans op. Heel praktisch en fun, met de tools uit mijn Energy First Methode.
In een uur heb je:
✅ Een helder beeld van wat je energie dit half jaar heeft gevreten en gevoed
✅ Drie concrete keuzes en acties voor de tweede helft: waar wil je je focus op leggen
✅ Een reset waarmee je niet op de automatische piloot tot de zomer doorknalt, maar bewust aanwezig bent in alles wat je doet.
De vibe is niet: “oh no,druk druk druk, waar is mijn jaar gebleven?”. Maar: “ah, hier sta ik nu, en is dat ook wat in lijn is met wat voor mij belangrijk is?”
Je bent van harte welkom om met ons mee te doen!
